Elk geweldig verhaal begint met een geweldige eerste indruk. En hier begint Luuk zijn ervaring met SPYNE.
Elk geweldig verhaal begint met een geweldige eerste indruk. En hier begint Luuk zijn ervaring met SPYNE. Luuk herinnert zich nog levendig zijn begindagen bij het bedrijf toen hij begon in de herfstdagen van 2023: „De samenwerking hier gaat niet alleen over samenwerken aan projecten. Het gaat erom elkaar in staat te stellen verder te denken dan het bekende, uit te dagen en uitgedaagd te worden.”
„Toen ik bij SPYNE kwam, raakte de cultuur van samenwerking bij mij een snaar. Het gaat erom dat iedereen aan tafel zit, waar je stem niet alleen wordt gehoord, maar ook gewaardeerd wordt”, vertelt Luuk. Hij werkt nu ongeveer zes maanden als Associate Director bij SPYNE en heeft zijn draai gevonden: „SPYNE's soort samenwerking is iets wat ik waardeer en waar ik diep in weerklank.”
Na te denken over de autonomie die hem werd toegekend, merkt Luuk op: „Ik kreeg meteen grote verantwoordelijkheden toevertrouwd. Het is verfrissend om op een plek te zijn die je aanmoedigt om 'het te verbeteren als je kan'. Deze manier van denken heeft me in staat gesteld om grenzen te verleggen en op veel verschillende manieren te innoveren.”
Ik vind het fijn dat we met onze klanten samenwerken als een geïntegreerd team in plaats van de externe consultant te zijn die hen vanaf de zijlijn vertelt wat ze moeten doen.
Luuk bespreekt zijn professionele ontwikkeling en benadrukt het contrast tussen zijn eerdere functies en zijn ervaring bij SPYNE. „Hier ben ik niet beperkt tot een enkel aspect van een project. Door betrokken te zijn bij meerdere taken in verschillende projecten heb ik mijn perspectief verbreed, waardoor ik verschillende vaardigheden heb kunnen ontwikkelen, met name op het gebied van probleemoplossing en communicatie. Deze verandering was verfrissend en gaf me een breder perspectief en een kans om me op verschillende gebieden te ontwikkelen.”
„Ik vind voldoening in mijn werk omdat ik heb gezien welke impact ons werk heeft op de bedrijven van onze klanten”, legt Luuk uit. „Wetende dat de oplossingen die we bieden snel kunnen worden geïmplementeerd zonder bureaucratische processen te hoeven doorlopen. Ik vind het fijn dat we met onze klanten samenwerken als een geïntegreerd team in plaats van de externe consultant te zijn die hen vanaf de zijlijn vertelt wat ze moeten doen.”
De reis van Luuk bij SPYNE is een bewijs van de toewijding van het bedrijf aan het bevorderen van een omgeving waarin innovatie, vooruitstrevendheid, uitmuntendheid en datagestuurde besluitvorming gedijen. Hij besluit: „Ik voel me sterk afgestemd op de bedrijfscultuur.”